Monday, December 1, 2008

Bentlakas

A bentlakas pusztul, rohad es benne az emberek is ugyszinten. A heten hallottam, h ugy is nevezik ezt a 9 emeletes `epuletkomplexumot`, h SPERMATELEP. Ja, es egy kis peldaval is eltek: ha egy lany bejon ide es leul barmelyik agyba, teherbeesik. Sajnos nem tudok mar ezen mosolyogni sem. Szerdatol maig nem tartozkodtam bent. Kint aludtam Istvan baratomnal aztan meg Corina elvtarsnonel. Az utobbi oly gyonyorure sikeredett, h most is az emlek sarkat szorongatom es csak annak tudok mosolyogni. S mire az illatos testecsket megoleltem, vege is lett. Visszajonni bentlakasba es a kopott, mocskos patkanyokat lesni. Osszeszoritva a fogaim nem beszolni, h hasznalja valaki a papucsomat zuhanyzaskor, a fogkremem is fogyogat es gyanitom, h paran rajarnak, de hogy nem fogmosasra hasznaljak az is biztos. Ha valaki kinyitja a szajat egy par orat szelloztetni kell.
A folyoso tele cigicsikkel, soros dobozokkal, uvegekkel.
Ha olvasni akarok, akkor a vagott szaju cigany szobatarsam kifigyeli es bebassza kedvenc videoit Gigi Becalirol. Az egyetlen dolog amit sasol youtube-on. Elalvas elotti rendszeres programja. Aztan jol alomba ringatja magat es elkezd ugy horkolni, mintha az utolso halalhorgesei lennenek. Mondjuk eloszor orvendtem. Azt hittem tenyleg hal meg. De nem! O igy alszik. A tobbi srac az okes (rajta kivul meg van 3).
Csak tenyleg szar, h ha bent van mindenki. De legalabb van egy agyam amit ugy gondolom, h nem hasznalja mas rajtam kivul. De ha megis kiderulne osszehugyoznam annak a parasztnak az agyat aki benne hevert, sot ot is.
Kint sotet van. hideg van. Kint vasarnap van. Minden fos vasarnap tortenik. Pesten vasarnap akartak megszurni barna boruek. Itt meg a focirajongo idiotak akartak a szart is kiverni belolem, mert egy rovidke beszelgetes utan kiderult, h szarok a focira. Ok azt meg nemigen szeressek:)
Kimenni nem szeretnek. Meg most amugy is csak celtalanul bojonganek.
Megvarom a vagott szajut meg a hodarcut. Beszolok es verekedunk egyet, h tortenjen valami. Ez az! Ezt fogom csinalni! Holnap eredmenyhirdetes.

1 comment:

zeneida said...

nohát olvasgatlak olvasgatlak. írj. sokat.
és még jó múltkorjában(MES-en)ígértél vmi zenéket(már nem emlékszem mit...). ennek okán cseréltünk ID-t is... azóta sem beszéltünk.. hümm. :D
puszik

Máthé Szabolcs